telpas interjers

Pārdomāts interjers — būtisks klientu ērtībām

Ikdienā mēs pat nepiefiksējam, cik daudzās vietās nokļūstam, cik dažādas ēkas un telpas apmeklējam savu darba un privāto gaitu laikā. Katra no šīm vietām ir atšķirīga ne tikai funkciju dēļ, bet arī pēc izskata. Vietās, kur uzņem klientus, sniedz pakalpojumus, tiek domāts par atbilstošu interjera dizainu. Un tieši pēdējās desmitgadēs šim faktoram piešķirta arvien lielāka nozīme — kā piesaistīt klientus, kā likt viņiem justies ērtāk, justies gaidītiem un aprūpētiem.

Klients un viņa ērtības kā centrālais objekts ir ļoti būtisks, lai atrastu risinājumus, kā efektīvi veicināt biznesu.

Cilvēkam pat nepazināti ir vēlme doties uz to vietu, kur viņš jūtas komfortabli, kur gūst pozitīvas emocijas, vide ir ērta tieši viņam. Un šajā situācijā izšķirošu lomu spēlē tieši izvēlētais interjera dizains, krāsas, mēbeles un to funkcionalitāte, labierīcības un arī dažādi interjera elementi atpūtas un laika kavēšanas iespējas.

Funkcionālas un ērtas mēbeles

Ērtības nekad nevar novērtēt pārāk zemu. Katrs taču būs izjutis, ko nozīmē ilgi gaidīt rindā vietā, kur pieejami tikai daži neērti krēsli, kuri jau tāpat ir aizņemti. Vai uzturēties mazā telpā, kur vienuviet ir daudzi cilvēki. Tas viss ir apgrūtinoši. Ja ir padomāts, kā sniegt apmeklētājiem visas iespējamās ērtības, tad viņi būs daudz pacietīgāki un laipnāki komunikācijā, arī pat iecietīgāki pret kādiem problemātiskiem jautājumiem.

Prātā nāk piemērs no situācijas pirms dažiem gadiem, kad ar vīru gatavojāmies kāzām. Laulības gredzeni bija pasūtīti kādā juvelieru salonā. Laulības gredzni bija izvēlēti pēc individuāla dizaina. Kad devāmies uz pielaikošanu un apskatīt meistara paveikto, mums sākumā palūdza pagaidīt, jo meistars esot aizņemts citā sarunā.

Mūs laipni apsēdināja tādā nodalītā salona stūrī, kur bija ērts dīvāns, skanēja rāma mūzika, mums atnesa tēju un kafiju, uz galdiņa jau bija uzkodas. Attieksme un pati vide bija lieliska. Mums nebija jāgaida pie durvīm, tika uzreiz atvēlēta privāta vieta, kur netraucēti varējām gaidīt. Meistars atnāca tikai pēc pus stundas. Tika parādīti mūsu laulības gredzeni. Tie bija ļoti skaisti. Un fakts, ka tik ilgi gaidījām, lai gan bija sarunāts cits laiks, nešķita svarīgs, jo mums tika nodrošināts viss, lai šajā laikā justos ērti. Manī ne vienu mirkli neradās negatīvas emocijas un doma pārmest salona darbiniekiem šo kavēšanās faktu.

Gaisma, plašums un nomierinošas krāsas

Vietās, kur sniedz pakalpojumus, kas saistīti ar veselību un skaistumu, īpaši jāpadomā, kā apmeklētājus nomierināt un relaksēt, jo procedūras bieži vien saistītas ar sāpēm, satraukumu, rodas bailes no tā, kas gaidāms. Te interjerā būtiski izvēlēties nomierinošas un relaksējošas krāsas un formas, nevajag pārspīlēt ar košiem elementiem.

Rāmai mūzikai un gaismai ir būtiska nozīme.

Kad es devos uz klīniku, kur tika veikta vispārējā veselības pārbaude, biju patīkami pārsteigta, cik pārdomāti un smalkjūtīgi iekārtota vide. Tā vairāk līdzinājās viesnīcai, nevis medicīnas iestādei. Tas mani ļoti nomierināja. Veselības pārbaude ietver dažādas procedūras, analīzes, diagnostiku, tāpēc īsā laikā sanāk piedzīvot daudzas manipulācijas, kas var radīt satraukumu. Atpūtas telpās bija tiešām padomāts par visu, bija privāta noskaņa, rāma gaisotne, individuāla pieeja. Ne mirkli nebiju nobažījusies, veselības pārbaude bija kā SPA kūrortā, kur pienes atspirdzinājumus. Veselības pārbaude ilga divas dienas, kuru laikā labprāt uzkavējos medicīnas centrā, jo bija padomāts arī par laika kavēšanu — lasāmviela, mūzika, arī televizors, darbojās bezvadu internets.

Vai ir padomāts par visiem klientiem?

Izvēloties piemērotākos interjera risinājumus, nedrīkst aizmirst arī par bērniem un cilvēkiem ar ierobežotām kustībām. Tas nozīmē, ka jābūt plašām un ērtām ieejām, atbilstoši aprīkotām labierīcībām, un mēbeles jāizvēlas tādas, lai būtu ergonomiskas ikvienam apmeklētājam. Padomājot par visiem, tiek piesaistīta pēc iespējas plašāka auditorija. Apmeklētāji to novērtē, ka telpas ir bērniem ērtas un draudzīgas, bet pielāgojums cilvēkiem ar invaliditāti jau ir arī likumdošanā noteikta prasība, par kuras neizpildīšanu var saņemt sodu.

Bet pamatā jau tā ir cieņa pret ikvienu apmeklētāju, kuram jājūtas laipni gaidītam.

Related Posts